Blog

کسب و کار در اینستاگرام

توسط کسب و کاردر ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

چطور میتوانیم یک کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

 

کسب و کار در اینستاگرام

 

کسب و کار در اینستاگرام

حتما می دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یک بستر عالی برای بازاریابی کسب و کار شما ارائه کرده است.

اما این سوال مطرح میشود که آیا میتوانید اینستاگرام را به عنوان یکی از سکو های کاری قرار دهید؟

در حالی که بسیاری از افراد به شما میگویند باید یک وبسایت داشته باشید و یا پیشنهادات دیگری میدهند.

این موضوع مطرح است که برای حضور در اینستاگرام به هیچ هزینه ای به جز ساخت یک اکانت نیاز ندارید.

مزیت استفاده از اینستاگرم برای کسب و کار یا بازاریابی اینستاگرام این است که این پلتفرم به هیچ وجه

برای یک برند خاص رزرو نشده است و همه می توانند از آن استفاده کنند.

پایه های پیج تان را اصولی بنا کنید

چطور میتوانیم یک کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باعث ایجاد حس اعتماد در مشتریان و فالوورهای شما می شود داشتن

یک پیج منظم و اصولی می باشد. هیچ کس از دیدن یک پیج در هم ریخته، نامنظم و بدون اطلاعات تکمیلی

خوشحال نمی شود. پس قدم اول را محکم و اصولی بردارید. برای این کار چند قسمت را باید در نظر بگیرید:

اسم پیج، پروفایل و عکس آن

بیوی پیج

اطلاعات تکمیلی حساب

هایلایت های استوری

چیدمان ظاهری و کلی عکس ها

ایده های کسب و کار اینستاگرامی

اینفلوئنسر

یکی از بهترین شیوه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام تبدیل شدن به یک شخص تاثیر گذار است.

برای این کار نیاز است محتوایی که میخواهید را ارائه کنید تا مخاطبان خاص و هدف در اکانت شما جمع شوند.

در ادامه کار می توانید با برند ها کار کنید. و محتوای مربوط به کالا ها و خدمات را به اشتراک بگذارید.

یکی از مهم ترین کارهایی که برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر لازم است انجام دهید، این است که به طور دائم

جلوی چشم باشید. برای این کار حتما باید مهارت های رفتن به اکسپلور اینستاگرام را بدانید.

منتقد محصولات

شما می توانید در اکانت خود به بررسی محصولات مختلف بپردازید و نقاط مثبت و منفی را بیان کنید.

اگر سرمایه زیادی ندارید می توانید از بررسی فیلم ها و موزیک ها شروع کنید. ایده ها و افکار خودتان

را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مدیریت اکانت اینستاگرام

می توانید با برند ها و افرادی که تخصص های لازم در زمینه اینستاگرام را ندارند به عنوان مدیر رسانه اجتماعی

همکاری کنید. فقط لازم است بر روی تولید محتوا و نحوه اشتراک پست ها تخصص پیدا کنید.

کسب و کار اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی

شما می توانید محصولات خود را در اکانت اینستاگرام خود به نمایش بگذارید. در واقع شما صاحب یک ویترین

رایگان مجازی شده اید. لازم است افرادی که به محصولات شما نیاز دارند متوجه حضور شما شوند.

و در ادامه سفارشات را برای مشتریان خود ارسال کنید.

ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام (برای صاحبان کسب و کار )

  • هشتگ گذاری در اینستاگرام
  • تولید محتوا در اینستاگرام
  • تبلیغات در اینستاگرام
  • افزایش فالوور
  • داشتن تیک آبی
  • تاثیرات هایلایت در اینستاگرام

قدم های ابتدایی برای شروع کسب و کار

  • اعتماد به نفس کافی برای راه اندازی و شروع یک کار بزرگ را دارید؟
  •  صبر و تحمل لازمه را برای رسیدن به هدف را دارید؟
  • همت کافی برای تلاش فراوان در این برنامه را دارید؟
  • برای رسیدن به هدفتان چه کارهایی خواهید کرد؟ حاضرید هر کاری را انجام دهید؟

 

کسب و کار در اینستاگرام

 

فعالیت خود در اینستاگرام را مدیریت کنید

  • راه اندازی اینستاگرام برای کسب و کار خود یک فعالیت تمام وقت نیست.
  • محاسبه بازدهی در رسانه اجتماعی دیگر با اینستاگرام هم تفاوتی ندارد .
  • لایک کردن پست ها. پاسخ دادن به نظرات.  دنبال کردن کاربران مرتبط.

انتشار محتوای هدفمند

  • در ارتباط با اهداف، از خود بپرسید: چرا به عنوان اولین مکان، در اینستاگرام برای کسب و کار خود سرمایه گذاری می کنید؟
  • این یک سوال انحرافی نیست. پاسخ این سؤال به طور مستقیم بر تمام استراتژی محتوا شما تاثیر می گذارد.

و با وجود تنوع بسیار زیاد در زمینه پست هایی که میتوانید ارسال کنید، تقریبا در نظر گرفتن هر هدفی اشتباه نخواهد بود.

تخصص خود را ارائه دهید

اگر در کاری تخصص کافی دارید و یا در زمینه خاصی مهارت دارید، بدانید که این مهارت ها و تخصص ها میتواند

برای شما پولسازی کند، مثلاً شخصی معلم است و برای کنکور کلاس برگزار میکند، خب میتواند مقداری

ویدیو از نحوه آموزش های خود به اشتراک بگذارد و اعتماد افراد بیشتری را جلب کند و بعد ببیند که چطور

پیشنهاد کلاس خصوصی و یا برگزاری کلاس به سمت او می آید. یا مثلاً شما در زمینه گوشی های موبایل

اطلاعات و تخصص کافی دارید، میتوانید به تولید محتوای آموزشی بپردازید و نظر مخاطبان اینستاگرام را جلب کنید

سپس در همان پیج خدمات خود را ارائه کنید، برای خرید دیگران را راهنمایی کنید و خدمات خود را به جامعه

بزرگتری ارائه کنید.

سخن پایانی

کسب و کار در اینستاگرام

این استراتژی ها را بیان کردیم تا به شما بگوییم موفقیت در اینستاگرام از مسیر های طبیعی می گذرد.

به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به سراغ خرید فالور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام نروید.

فراموش نکنید که شما به سیاهی لشکر نیاز ندارید،‌بلکه به افرادی نیاز دارید که واقعا به محصول

و خدمت شما علاقمند هستند. این افراد بناست مشتریان وفادار شما باشند. پس بالا بودن عدد

فالور هیچ معیاری برای موفقیت شما نیست. بلکه بر اساس الگوریتم های جدید اینستاگرام متوسل شدن

به کارهای غیر واقعی تنها شکست زود هنگام شما را بهمراه می آورد. هوشیار باشید و گول افراد ظاهرا دلسوز را نخورید.

 

کسب و کار در اینستاگرام

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،

می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید .

تلفن تماس : 01132256877

همراه : 09129317376

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    question