Blog

طراحی سایت مهندسی عمرانی در مازندران

توسط طراحی سایتدر ۲ شهریور ۱۴۰۰

طراحی سایت مهندسی عمرانی

طراحی سایت مهندسی عمرانی | طـراحی سـایت ساختمانی و عـمرانی امروزه نوین ترین روش برندسازی شرکت های ساخت و ساز است. در فضای رقابت و تعدد شرکت های ساختمانی در ایران، برندسازی صحیح و مشهور شدن. در فضای مجازی می‌تواند. یکی از بهترین راه های جذب سرمایه و مشتری باشد. شرکت های ساختمانی بر اساس سوابق و تجارب خود، همواره سعی دارند تا پروژه های بیشتری را به سرانجام برسانند.

ضمن بالاتر رفتن سود، چنین شرکت هایی می‌توانند. در درازمدت صاحب نام و برند برتر صنعت ساخت و ساز سـاختمانی شوند. سایت چنین شرکت هایی در واقع پرستیژ و قدرت آن ها را در فضای اینترنت در مقایسه با رقبا به نمایش می‌گذارد. بنابراین شرکت های ساختمانی باید طراحـی سایت خود را به باتجربه ترین و خلاق ترین طراحان سـایت بسپارند. همچنین در چنین فضایی مخاطب یا همان مشتری بالقوه شما توجه ویژه ای به امکانات مجازی سایت شما دارد.

شما باید سعی کنید. تا ضمن سفارش یک طـراحی اصولی در سـایت، نیازهای مخاطبان و ابزارهای رفع این نیازها در فضای آنلاین را کاملا بشناسید. بسیاری از شرکت های ساخت و ساز با استفاده از ابزار قدرتمند بر روی سایت های خود، درواقع قدرت رقبای خود در این عرصه را به چالش می‌کشند.

مقالات بیشتر سایت:

طراحی سایت حرفه ای وردپرس مازندران

طراحی سایت حرفه ای در مازندران | وب سازان خزر

صفحات و ابزاری که باید در طـراحی سایـت ساختمانی و عمـرانی داشته باشید

 در قسمت های بالایی مطلب به نکته مهمی اشاره کردیم. طـراح با آگاهی از نیازهای مشتریان شما، صفحات و ابزاری را در ساخت سـایت ساختمانی در نظر بگیرد. این صفحات مزیت یا ابزار ویژه سایت شما نیستند بلکه صفحات اجباری هستند که برای معرفی صحیح و جامع خود و شرکت به آن ها نیاز دارید. تعدادی از این صفحات عبارتند از:

  • درباره ما: شامل اطلاعاتی از تاریخچه تاسیس، افتخارات و جوایز، مدیرعامل، پرسنل، تعداد پروژه ها و… به صورت کلی.
  • حوزه های فعالیت شرکت ساختمانی: مخاطب باید دقیقا از نوع پروژه هایی که اجرا می‌کنید آگاه باشد. برخی از شرکت‌ها اصلا پروژه های خصوصی ندارند. شما باید در این قسمت مخاطب را از نوع فعالیت خود آگاه کنید.
  • اهداف و چشم انداز شرکت: اعتبار و پرستیژ شما در چنین صفحه ای می‌تواند بلندپروازی و فکرهای بزرگ شرکت ساختمانی شما را به مشتری نشان دهد. نقش قالب های گرافیکی در چنین صفحاتی بسیار مهم است.
  • گواهینامه ها، جوایز، امتیازات و تقدیرنامه ها: هرآنچه که در این زمینه ها از سازمان ها و مراکز مختلف دریافت نموده‌اید را حتما باید در یک صفحه مجزا به نمایش بگذارید. این صفحات نقش ویژه‌ای در اعتمادسازی مشتری دارند.
..
  • معرفی دقیق اعضای هیئت مدیره و چارت سازمانی: در شرکت های بزرگ این امر می‌تواند در اخذ اعتماد مشتریان بسیار موثر باشد. نام، سوابق و اطلاعات اعضای هیئت مدیره، مهندسین ناظر، کنترل و اجرای پروژه باید در این صفحه بیان شود. متاسفانه این صفحه از چشم بسیاری از شرکت های ساختمانی و عمرانی پنهان می‌ماند.
  • پروژه های اجراشده یا در دست اجرا: قالب های گرافیکی تصویری و ویدیویی در این صفحات می‌توانند اقتدار شما را در کار اجرایی به مشتری نشان دهند. همچنین تاریخ شروع، اتمام و درصد اجرای پروژه ها نیز بهتر است بیان شود.
  • بهداشت و ایمنی: اگر یک شرکت بین المللی ساخت و ساز هستید، در هنگام راه اندازی سایت ساختمانی و عمرانی خود حتما قسمت هایی مانند HSE و تحقیق و توسعه را در سایت خود درنظر بگیرید. برای بسیاری از طرف‌های خارجی این قسمت ها اهمیت ویژه ای دارند.

طراحی سایت مهندسی عمرانی

به غیر از صفحات یادشده، صفحات دیگری مانند مدیریت و کنترل پروژه، کنفرانس ها، پروژه های فرا ملی و… می‌توانند در کامل‌تر شدن خدمات سایت شما به یک مخاطب تاثیر فراوانی داشته باشند.

اصول طراحی سایت ساختمانی و عمرانی

طراحی سـایت ساختمانی شاید در مقایسه با سایر انواع سایـت ها که پتانسیل ارائه خدمات بیشتر را دارند، ساده به نظر بیاید. اما امروزه تفاوت ها در ابزار و امکانات در چنین سایت هایی در حوزه ساختمان سازی نشان داده‌ می‌شود. درعین توجه به این ابزار و امکانات، شما در صورتی که می‌خواهید به عنوان یک سایت مرجع در حوزه ساختمان شناخته شوید، یک سری صفحات را باید حتما روی سایت خود داشته باشید.

ابزار ویژه؛ سایت خود را از بقیه جدا کنید!

مهم ترین تفاوت ها بین سایت های ساختمانی در ابزار و امکاناتی است که یک سایت ساختمانی و عمرانی به صورت انحصاری یا حداقل کمیاب ارائه می‌کند. مثلا تورهای مجازی سه بعدی یکی از قابلیت های ویژه‌ای است.

که بسیار اندک در ساخت سایـت ساختمانی و عـمرانی در ایران استفاده می‌شود. درواقع شما با این قابلیت می‌توانید مخاطب را به صورت مجازی درون پروژه ها ببرید. از نظر کلاس کاری نیز، استفاده از چنین ابزارهایی می‌تواند. به مشتری شما بفهماند که با یک شرکت و پیمانکار کاملا به‌روز و حرفه‌ای سروکار دارند.

سرویس های پرداخت الکترونیکی، چت آنلاین با کارشناس شرکت، خبرنامه ایمیلی، سامانه پیام کوتاه فعال برای مزایده ها یا اخبار مهم شرکت، سیستم بررسی سه بعدی نقشه ها و ساختمان ها و اتوماسیون اداری تحت وب نیز از دیگر امکاناتی هستند.

که در میان رقبای ایرانی خیلی کم به آن ها توجه می‌شود. طـراح می‌تواند با بکارگیری هرکدام از موارد فوق به صورت حرفه‌ای. سایـت شما را بی رقیب و متفاوت از بقیه شرکت‌های عمرانـی و ساختمانی کند.

طراحی سایت مهندسی عمرانی

 

مشاوره طراحی سایت

برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،

می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید .

تلفن تماس :01132256877

همراه :09129317376

    سبد خرید
    question