تولید محتوا در طراحی سایت
تولید محتوا چیست؟ امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.( تولید محتوا در طراحی سایت)
یکی از مشکلات اصلی این بلاگ نویسان، ایجاد محتوای مناسب با کسب و کار می باشد. اینکه چگونه محتوایی را تولید کنند که مناسب با مخاطبان وبسایت باشد و پیدا کردن یک منبع معتبر کاملا سخت است.
ما در این مقاله سئو میخواهیم در خصوص راهکار همین مشکل با شما صحبت کنیم.اینکه شما چگونه یک محتوای مناسب تولید کنید و چه مواردی برای آن نیاز دارید. پس با سئوکار باشید.
داشتن ایده برای تولید محتوا
تولید محتوا در طراحی سایت | اولین قدم ایجاد ایده تولید محتوا می باشد. شما اول باید موضوع وب سایت و مقالات خود را تعیین کرده و بعد براساس آنها شروع به تولید ایده و یک موضوع جدید کنید. یک دفترچه در کنار خود داشته باشید و موضوعات مرتبط را بنویسید و بهترین موضوع را انتخاب کنید.
یکی از دلایل فنی که شما به تولید محتوا میپردازید، به کار بردن کلمات کلیدی داخل وبسایتتان میباشد. لیست کلمات کلیدی که میخواهید برروی آنها برنامه ریزی کنید را بنویسید و شروع به نوشتن کنید.برای اینکار میتوانید از ابزارهای سئو برای تولید محتوا استفاده کرده و کلمات و عبارت مرتبط که بیشترین جستجو را دارند را بیابید.
تولید محتوا در طراحی سایت
نوشتن عنوان در تولید محتوای گیرا و جذاب
متسفانه یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد تازه در نوشتن محتوای خود می کنند، عنوان محتوای خود را دست کم میگیرند یا یک عنوان کلی می نویسیند مانند ” روشهای افزایش بازدید وبسایت ” این عنوان علاوه براینکه تکراری می باشد. مخاطبان کمتری به خود می گیرد. عنوان مهمترین بخش است زیرا درعنوان می توانید کلمات کلیدی و یا عبارتهای مهم را به طور هوشمندانه به کار ببرید و از همه مهمتر اینکه این عنوان محتوای شماست که کاربر را جذب می کند پس در نوشتن آن دقت بسیاری کنید.
محتوای وبسایتهای رقیب خود را چک کنید
قبل از تولید محتوا، مقالات وبسایتهای رقیب را بررسی کرده و سعی کنید که کاستی هایی که در تولید محتوا آنها وجود دارد. را در بخش محتوای وبسایت خود رفع کنید اگر هم اصلا درحوزه کاری شما مقاله خوبی وجود ندارد، این کاملا به نفع شما ست و لازم نیست که تلاش زیادی برای بالا آمدن وبسایت خود بکنید.
نیاز کاربر در تولید محتوا را در نظر بگیرید
مخاطب اصلی محتوای وبسایت شما، کاربرانتان می باشند. پس باید محتوایی تولید کنید که نیاز های آنها، مسائل روزانه و تمامی ویژگی هایی که به دنبال هستند را مورد پوشش قرار دهد. کاربران، ساعت هایی زیادی را دراینترنت تلف می کنند. تا بتوانند مطلب مورد نیاز خود را پیدا کنند، اگر شما بتواند نیازهای اصلی آنها را از طریق تولید محتوا مورد پوشش قرار دهید، میتوانید به یک منبع معتبر تبدیل شوید.
به موضوع اصلی سطحی نپردازید
یکی از مشکلات اصلی اکثر مقالات وبسایت ها این است. که مطالب کاملا تیتروار و بدون بیان جزییات مطرح می شود.اگر شما به مساله تخصصی می پردازید، باید سعی کنید تمامی اطلاعات و مسائل جز آن را بیان کنید. جزیی پرداختن به موضوع اصلی باعث تمایز وبسایت شما با دیگران می شود.
تمامی رازها و افسانه های کسب وکار خود را بیان کنید
هر کسب و کاری برای خود دارای رازها و افسانه های زیادی است. که گاهی این مسائل باعث اشتباه کاربر و اطلاع نادرست به آنها می شود. شما باید تمامی این رازها و شایعات را بیان کنید و بیان و دلیل های کافی آنها را رد یا اثبات کنید.
فرمت مقالات خود را در تولید محتوا بروز کنید
تولید محتوا در طراحی سایت | همیشه راه های جدید تولید محتوا ایجاد می شود. شما باید به عنوان یک بازاریاب محتوا، اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید. بهترین نقطه شروع هم مقالات قدیمی و بازنشر مجدد آنها است البته به طوری که لینک آدرس عوض نشود یا موضوع اصلی مقاله تغییر نکند. امروزه تولید اینفوگرافیک یا عکس بیشترین تاثیر را برمخاطب دارد، همچنین نوع فونت هایی هم که استفاده می شود. بر میزان خوانایی تاثیر بسزایی دارد. پس باید دراین خصوص اطلاعات خود را بروز کنید و از تکنیک های فرمتی جدید استفاده کنید.
مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به طراحی و بهینه سازی سایت،
می توانید از قبل با مشاوران ما در تماس باشید .
تلفن تماس :01132256877
همراه :09129317376